Collection 2000 eyeshadow
Antara shimmer eyeshadow ngan matte.. aku mmg suke matte..tapi disebakan kan harga yang murah dan aku masih ader masa untuk pakai shimmer shimmery nih … Maksud aku masih ada masa sebab kalo aku dah kereput, tak sesuai untuk di pakai di kala itu ..:) Kaler2 begini mmg tricky skit nak pakai untuk kulit yang gelap… sebab tak nampak… kalo aku ambik gambo pon, tak nampak keayuan aku memakainya sebab reflection kamera tu telah pupuskan warna shimmer tu .. (pupus… hahaha,,nampak sgt BM aku kelam kabut, maaf ye) Aku kena ambik gambo pagi2 atau matahari ada sebab bior nampak dalam kamera ..ye tak? Pigment ini boleh diguna macam MAC Pigments. Boleh pakai untuk muka.. kuku.. dan seluruh badan.. banyak la benda yang boleh buat…

Perkara2 ajaib yang pigment boleh buat :-

1) Sebagai eyeshadow (sudah tentu!)
2) Sebagai nail polish ( dah pon aku post)

3) Sebagai highlighter muka = Foundation + pigment putih (kalo nak extreme.. letak la pigment kaler2 …kalo anda masih demam AVATAR)
4) Sebagai blusher =moisturizer + pigment
5) Sebagai shimmer badan = moisturizer + pigment

dan ada lagi..sila rujuk kepada video nih …:D

In English:

Terima Kasih!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s