Biru Miru Haru

Biru Viru mata ku .. Warna yang cukup best untuk si gadis bermata cokelat.
Ayat2 cam gitu aku selalu baca dalam REMAJA. Ya.. aku membaca REMAJA ketika remaja.
Cam tak pernah baca je 😛
Aku pun tak tahu kenapa aku baca…nak kata aku ikut tips2 dalam tu.. tak pernah…:)
Peer pressure kot? 😀

Warna Biru, Unggu dan Hijau selalunye warna yang menyerlahkan mata cokelat..betul.. sesiapa takut ngan warna… ye kekadang aku pun rasa cam badut… hhehe..tapi kalo buat cantik2 ….sure cun gilerr… lama sungguh tak pakai ayat GILLLERRR… 😀 Jangan takut ngan warna .. sure cantik!

Jgn jadik cam gini dah lee..

Nak ikut kan.. lame jugak die nak apply tu … ambik masa tuu.. 😀

Yang buat tak lama bile aku letak pencil eyeshadow kat mata dulu..bior die lekat ngan eyeshadow kaler biru mude…

Aku suker betul pencil eyeshadow FARMASI nih..mmg memudahkan keje… harap masih ader kat KL lagi le..

okie ler..kalo aku rasa aku nak gedikkan diri..aku post lagi ..:) tata!

Leave a comment